Menu

Case. Super Prof.

Branding

 

Super Prof is hét merk handgereedschap voor professionals zoals stukadoors, tegelzetters, metselaars, voegers en vloerleggers.

Om de naamsbekendheid en het marktaandeel te vergroten is gekozen voor een geheel nieuwe professionele uitstraling. En dat begint op de tekentafel.

superprof schetsboek4
superprof logos2
super prof brandguide1

Allereerst werd het logo compleet gerestyled en een aansprekende beeldtaal bepaald voor de doelgroep. Zo kwamen we met de slogan 'Gereedschap dat je grijpt' om de unieke grip van Super Prof handgereedschappen te benadrukken. In een brand book is de hele huisstijl vastgelegd.

superprof macbook
superprof website

De communicatiemix bestaat uit crossmediale uitingen op online en offline gebied. Voor de online uitingen is onder meer een compleet vernieuwde website ontworpen en is de look & feel van digitale nieuwsbrieven en social media bepaald. Op offline gebied is onder meer een papieren catalogus ontworpen, advertenties in vakbladen, een beursstand op de Bouwbeurs, een in-store winkelconcept en is de complete verpakkingslijn onder handen genomen.

superprof catalogus2
superprof campagnebeelden
superprof roll up3
superprof verpakkingen3
superprof beurstand2
superprof beurstand

Het resultaat?

Een ijzersterk merk waarbij de naamsbekendheid en het marktaandeel fors is toegenomen.

superprof social
stelling
superprof iconen

Benieuwd naar de website?

www.superprof.nl

Meer weten over dit project? Mail of bel

info@honeymind.nl
+31(0)73 - 369 0069